ד״ר לימור אנגלר
ד"ר לימור אנגלר סיימה את לימודי הווטרינריה בשנת 2021 בבית הספר לרפואה וטרינרית ע"ש קורט,
האוניברסיטה העברית. בסיום לימודיה המשיכה לשנת אינטרנשיפ במחלקת חירום וטיפול נמרץ. לאחר
מכן היא המשיכה לפוסט- אינטרנשיפ במחלקת רפואה בבית החולים ואז המחלקת חירום בבית החולים
חוות דעת ובמחלקת אונקולוגיה.
דר אנגלר התחילה את תוכנית ההתמחות באונקולוגיה בקולג' האירופאי במאי 2025