ד״ר חוה נפתלי
DVM
רופאה בכירה במחלקת חירום ורפואה דחופה, מנהלת רופאי מחלקת החירום ותוכנית האינטרנשיפ
סיימה את לימודיה בבית הספר לרפואה וטרינרית ע״ש קורט בשנת 2007
בוגרת תוכנית אינטרנשיפ במחלקת החירום בבית החולים הוטרינרי בבית דגן
הצטרפה לחוות דעת בשנת 2012