מחלקת חרום, טיפול נמרץ ואשפוז

מרכז החירום "חוות דעת" מציע שירותי רפואת חירום ורפואת פנים. המרכז קיים משנת 2008 ומהווה את הזרוע הרפואית בבית החולים הוטרינרי הפרטי הגדול ביותר בארץ. 

המרכז מנוהל ע"י ד"ר זאב גאנז, מומחה אמריקאי לרפואת פנים של כלבים וחתולים.

המרכז מציע שירותי אשפוז בהשגחת רופא 24 שעות ביממה, ומכיל את הציוד הרפואי המתקדם ביותר בתחום הוטרינריה בארץ – מכשירי ניטור לבקרת חמצון, אקג, לחץ דם, מעבדת דם מלאה אשר מספקת תוצאות מלאות (ספירת דם, פאנל ביוכימי, מלחים וחומצות, מדדי קרישה, ועוד) בתוך דקות ספורות, אמצעי טיפול במצוקה נשימתית, כלוב חמצן, אמצעי החייאה, מכשירי הרדמה והנשמה מלאכותית, ועוד.
לצד חדר האשפוז נמצאים חדרי רנטגן דיגיטלי, אולטרסאונד רדיולוגי, ציוד אנדוסקופיה, CT וMRI, פלוארוסקופ – כולם ייעודיים לטיפול בכלבים או חתולים חולים או פצועים. 

מעבר לציוד המשוכלל, הייחוד שלנו הוא בצוות הרופאים והטכנאים המיומן שלנו, כולם בעלי נסיון עשיר בטיפול במצבי חירום רפואיים מורכבים, העובדים בבה"ח מתוך תחושת שליחות ואהבת אמת להולכים על 4 (וגם לאלו שלא..).
הצוות שלנו – הרופאים והטכנאים, עוברים כולם השתלמויות חודשיות בבית החולים וכן משתתפים בכנסים רפואיים בארץ ובעולם,  הכל במטרה להיות בחוד החנית של הרפואה הוטרינרית בארץ, ולהשאר מעודכנים בחידושים הרפואיים בעולם על מנת להעניק לבעלי החיים שלכם את הטיפול הטוב ביותר.

ד"ר גאנז מלווה את מהלך הטיפול במקרים הרפואיים והחרומיים המורכבים במהלך כל האשפוז. גם המומחים מיתר מחלקות בית החולים זמינים לטיפולים ולמתן חוות דעת 24/7.

 

במרכז החירום אנו רואים את עצמנו כשותפים לצוות הרפואי הקבוע שמטפל בחיות המחמד שלכם. מטרתנו הראשית היא לעזור לוטרינר (או הוטרינרית) הקבוע המטפל בכלב או בחתול שלכם להעניק את השירות האופטימלי לחיית המחמד כאשר חומרת מצבה אינה מאפשרת טיפול במרפאת האם. ברגע שבו הדבר מתאפשר אנו יוצרים קשר עם צוות המרפאה הקבוע על מנת לעדכנם בנעשה וכן על מנת להחליט במשותף על המשך הטיפול הנדרש. ברגע שמצב החיה מאפשר זאת (ובתיאום עם הוטרינר הקבוע) אנו מחזירים את החתול או הכלב להמשך טיפול ומעקב במרפאת האם.

אין צורך בקביעת פגישה מראש במרכז החירום "חוות דעת", אך בכל מצב בו הדבר מתאפשר אנו ממליצים להגיע אלינו בתיאום עם הוטרינר הקבוע על מנת להבטיח קבלת טיפול מיטבי.

שירותי חוות דעת רפואית נוספת ניתנים ע"י ד"ר גאנז בתיאום מראש.
לקבלת חוות דעת יש צורך בהיסטוריה רפואית מלאה מהרופא המפנה.

דילוג לתוכן